utorok 25. novembra 2014

Ponorka Zdravá detská fľaša

Ponorka Zdravá detská fľaša  




Kto už kúpi plastovú fľašu pre dieťa ? Toto isté som si hovoril až pokiaľ nenastala situácia že sme potrebovalvyriešiť ako nahradiť fľašku s dudlíkom, ktorú moja dcérka Olívia nosila všade a nechcela sa jej vzdať. Nova fľaša musela jednoznačne zaujať na prvý pohlaď inak by skončila opovrhnutá ako tona hračiek, ktoré sa nám váľajú po byte. 

Úplnou náhodou sme v hračkárstve narazili na tuto fľašu, ktorá zaujme už na prvý pohlaď. Fľaša okamžite zaujala Olíviu svojim krásnym motívom. A po všade prítomnej Peppa Pig a Hello Kitty je zrazu neznačková jednoduchá myška veľmi neopozeraná a lákavá. Mňa skôr zaujali parametre a tak po zaplatení už ponorka plávala s nami domov. 



 Už z názvu "Zdra fľaša" bolo jasne že to nebude len tak nejaká plastová fľaša. Podľa výrobcu odoláva teplote 100 stupňov, zabraňuje tvorbe plesni a zápachu, zátka sa da uzamknúť a tak ďalej. Vždy som trochu skepticky a tak všetky tieto tvrdenia zatiaľ beriem s rezervou a pri najhoršom mám aspoň peknú nádobu na náradie.  

Na moje prekvapenie všetko čo som pokladal za utópiu sa nakoniec ukázalo ako fakt a s fľašou sme nadmieru spokojní. Ponorka bežne nosí plné podpalubie horúceho čaju a keď sa tatovi nechce tak zaleje čajík priamo vo fľaši. Zatká fľaše je z prijemnej gumy, dá sa ľahko otvoriť aj dieťaťu. Avšak v prípade, že chcete zamedziť náhodnému rozliatiu zatká sa dá uzamknúť v zatvorenej polohe čo je pri deťoch na nezaplatenie. Čistenie je hráčka a fľaša si prešla mnohými cyklami v umývačke bez jediného problému. Plesne a zápach sa netvoria a fľaša vyzerá aj po 6 mesiacoch ako nová či už z vnútra alebo vonku. Výnimku tvorí iba gumová zatká, ktorá ale supluje hryzadlo a dudlík a dostáva riadne zabrať. V balení však je náhradná zátka čiže netreba hneď kupovať novu fľašu. Na zaver spomeniem že fľaša je vyrobená zo špeciálneho farmaceutického plastu, ktorý jej prepožičiava už spomenuté vlastnosti. 
Zátka po 6 mesiacoch tortúry 
Nová zátka z predu

Nová zátka z boku

Detail uzamykacieho mechanizmu


Zvyčajne sa snažím nájsť na veciach nejaké to negatívum v duchu nič nie je dokonalé, ale na tejto fľaši sa mi to nepodarilo a za cenu okolo 8 eur je naša žltá ponorka stálym členom cyklotúr, ihriskových nájazdov či domáceho hrania. Denne sa prešúcha metre po zemi, váľa sa medzi hráčkami ci dokonca absolvuje večerné kúpanie. Všetko zvláda s noblesou a prehľadom. Určite kúpime znova keď tato doslúži. Nebude to však tak skoro ...  
  
  
  
  




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára